Trimmings uke 16 + 1

+ 1 fordi jeg tar med søndagen i uke 15 også. Den uken gjorde jeg jo ikke stort annet enn å gå mange mil på ski med tung sekk på ryggen. Dermed ingen rapport, uten om turrapporten selvsagt!

Here it goes:

-Søndag: Egen spinningtime. Var egentlig litt småsutrete (ville opp på fjellet igjen!) og ikke helt klar for dagens time. MEN – da jeg kom på jobb fikk jeg beskjed om at timen var full. Dét er første gang på en søndag siden jeg startet som instruktør. Brått var humøret på topp igjen, og enda bedre etter timen! Så bra var humøret at jeg kjørte på med litt styrketrening etterpå. Bl.a hipthrust for første gang i mitt liv, etter oppfordring fra Chassi og «alle» andre treningsblogger. Og dommen, -jeg likte det!

-Mandag: Egen spinningtime igjen, like hyggelig som alltid!

-Tirsdag: Borredalen Rundt + 5km oppvarming/nedjogging. Tiden rundt dammen ble 23.41, egentlig godt fornøyd. Håper jeg klarer sub 23 i løpet av sesongen!

-Onsdag: Mer styrketrening. Nedtrekk, ettbens knebøy, lårcurl, stående roing, mage/rygg/bryst (hele fuckings kroppen!) i slynge, osv.. ca. 1 times tid tråkket jeg rundt i styrkerommet. Flink jente!

-Torsdag: Rolig tur med vofsen på kvelden. 7-8km i rooolig tempo.

-Fredag: nix nada!

-Lørdag: Halden Bruløp *smil*

-Søndag: Kjapp gjennomgang av nytt spinningprogram. Kan vel neppe kalles en skikkelig treningsøkt. Men alt man blir svett og andpusten av teller, vel?

Ukens nedtur: Ingen nevneverdige bølgedaler denne uka.

Ukens opptur: Helt klart Halden Bruløp!

Jeg innser at disse innleggene ikke er særlig interessante for andre enn meg selv. Altså kommer jeg selvsagt til å fortsette med de.

4 tanker på “Trimmings uke 16 + 1

  1. Og det er nettopp derfor du er så kul! 🙂 Jeg er skikkelig imponert over tiden din på Halden Bruløp!! Hvordan har du blitt så rask!? Og hvordan synes du spinningen komplementerer løpingen? Jeg har blitt mye sterkere i lårene etter jeg skiftet fra kun løping til løping og mye mer spinning. Men musklene føles «kortere». Dessuten synes jeg det er så vanskelig å komme like høyt i puls på løping som jeg gjør på spinning. Tror jeg er litt redd for å gi på skikkelig på mølla fordi jeg er redd for å skade meg. Føler du at styrketreningen har hjulpet deg mye ifht. kondisjonstreningen?

    Overloading med spørsmål her, sorry!! 🙂 Håper du får en fin (trenings)dag!! 😀

  2. Overloading med spørsmål er bare hyggelig 🙂 Spesielt når det er snakk om slike spennende ting som trening, puls, muskler, kondisjon, osv.!

    Tror faktisk jeg skal være så raus at jeg skriver et eget innlegg som svar. Er det ikke slik sånne proffe bloggere gjør det..?

    Stay tuned!

    -og tusen takk for hyggelig kommentar =)

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s