Trimmings uke 17

Mandag: Egen spinningtime + litt bøy og tøy.

Tirsdag: Langtur 16-17km. Burde løpt lenger, men jeg gadd rett og slett ikke. Skjerpings!

Onsdag: Hvile

Torsdag: Et forsøk på å løpe intervaller. Magen ville ikke, beina ville ikke, og til slutt ville ikke hodet heller. Det ble med to drag. Tok en styrkeøkt i steden for å pumpe ut frustrasjonen. Note to self: Drit i å spise en diger porsjon med laks to timer før trening. Middag før intervaller = fail! Hold deg til brød og korn.

Fredag: 20km på rulleskøyter med fatter’n. Moro!

Lørdag: Ca. 10 km i strålende solskinn. Helt rolig, lot til og med klokka bli igjen hjemme. Mizunoene (elixir 7) er virkelig diggbare!

Søndag: Sove, lese, spise, lese, sove, lese, lese.. Hviledag, visstnok.

Ukens opptur: Rulleskøyter!

Ukens nedtur: At jeg heller ikke denne uka fikk inn verken en skikkelig langtur eller en skikkelig intervalløkt. Skylder på nattevaktene + eksamensnerver.

Neste uke, dere. DA!

4 tanker på “Trimmings uke 17

  1. Kjenner meg igjen angående middager og tempo/ intervall-økter. Å spise en hel laks før slike økter er er å be om bråk!

    Jeg kjenner meg i hvert fall igjen angående langturene som ikke blir så lange som man hadde planlagt. Problemet for min del blir ofte at jeg må slenge på en ekstra, og ganske unaturlig sløyfe på slutten av runden for å få antall kilometer jeg i utgangspunktet hadde tenkt å tilbakelegge.
    Problemet er at jeg gjerne er passe fornøyd og lei etter å ha løpt 18 – 19 km. Da blir det ofte veldig vanskelig å ikke stoppe når man passerer huset sitt hvor en varm dusj venter.

  2. Mat pluss løping er ganske vanskelig, ass. Etter mye prøving og feiling har jeg funnet ut at det handler mer om hvor mye jeg spiser enn akkurat hva det er jeg spiser. Skal jeg løpe fort, kan jeg ikke spise noe nærmere enn 3 timer før løpinga. Skal jeg løpe rolig går det greit med litt kortere tid. En diger porsjon med laks to timer før intervaller, hadde vært helt uaktuelt. Og selv om jeg veit at det ikke kommer til å gå bra, så går jeg i den samme fella en gang i blant.

  3. Godt jeg ikke er alene med mine håpløsheter!

    Det beste er vel å ta buss eller bli kjørt 30km unna – uten mobil i lomma. Da har man intet valg!

  4. Jess, mat og trening er vanskelig. Jeg vet jo egentlig at jeg ikke bør spise slik mat før trening i det hele tatt.. Men så ble rulleskøyteøkten flyttet pga været, så da måtte det bli intervaller på torsdagen. Fail!
    -og ja, jeg kommer sikkert til å gjøre samme feilen x-antall ganger til.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s